jueves, 30 de abril de 2009

Els tres misteris de l'escola

Hi havia una vegada un noi que es deia Andreu. A l'Andreu li agradaven molt les aventures i per això tothom el coneixia com el jove aventurer.
Un any, al cole, van aparèixer 3 misteris: A la classe de química cada nit es sentia "bum! bum!" . A la classe de música cada nit es sentia un piano que tocava. I el tercer misteri era el de l'aula de jocs, que es sentia "escac i mat"

L'Andreu tenia un amic que es deia Miquel, i a en Miquel li agradaven molt les carreres de cotxes.
Un dia, l'Andreu, li va proposar a en Miquel:
-perquè no fem una carrera de cotxes per l'escola de nit i de pas descobrim els misteris?- i en Miquel va dir:
-però és que jo tinc por!- jo et protegiré!-diu l'Andreu.
El següent dia, al vespre, van anar cap a l'escola.
Quan van arribar van sentir:
"dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong, dong !!!"
-ui! ui! les dotze! és l'hora!- diu en Miquel.
3, 2, 1, ja !!! RRRRUUUUUUUUMMMMMMMMM!!!
-estic guanyant!-no ara t'adel ... "bum! bum!"
-Ai! Em sembla que m'he cagat de por!-Aquí hi ha la porta, vigilem!
-Miquel, apaga el cotxe! Ara veurem què és!- Nyiiiiiiic!
"BUUUUUUUMMMM!" -Ostres tu! Només era un mico que s'ha escapat del
zoo que estava barrejant els líquids! Fem-lo fora!- Continuem!- Diu l'Andreu.
RRRRUUUUUUUUMMMMMMMMM!!!- Ara et gua ... " LA, SI, SOL, MI, DO, RE, SI" FI

No hay comentarios:

Publicar un comentario